Ξεκίνησε με κάποια πεταμένα σκουπίδια και χρόνο με το χρόνο έχει μετατραπεί σε κανονική χωματερή. Ο λόγος για το σημείο κοντά στις γραμμές του ΟΣΕ, κάτω από τον κόμβο Ζαφείρη στο Ασπρόχωμα.
Εκεί βρίσκεται πεταμένο ό,τι μπορείς να φανταστείς: από οικιακά σκουπίδια, μέχρι μπάζα και έπιπλα.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 13:50
Άλλαξε κάτι για το τι θα γίνει στην πρώην ταβέρνα Κοιλάκου;
- 27/06/2026 10:50
Ορκωμοσία στο 9ο Σύνταγμα Πεζικού
- 27/06/2026 08:30










