Τσικνοπέμπτη στο Δήμο Καλαμάτας

Τσικνοπέμπτη στο Δήμο Καλαμάτας

Η χαρά των κρεατοφάγων είναι η Τσικνοπέμπτη, αφού το κρέας έχει την τιμητική του, με την τσίκνα να πλημμυρίζει τις περισσότερες γειτονιές.
Από πλευράς Δήμου Καλαμάτας έχουν προγραμματιστεί σήμερα δύο εκδηλώσεις μέσα στην πόλη: η πρώτη στην Κεντρική Αγορά και η δεύτερη στους Αγίους Αποστόλους.
Στις 11.00, λοιπόν, στο χώρο της ΚΑΚ, θα μοιράζονται αποκριάτικα εδέσματα, ενώ στις 2.00 μετά το μεσημέρι στους Αγίους Αποστόλους θα στηθεί παραδοσιακό γλέντι με την κομπανία του Μορφωτικού Συλλόγου Μεσσηνίας.
Όσοι θέλουν να διασκεδάσουν εκτός πόλης, μπορούν να πάνε στο Πήδημα, όπου στις 7.00 το απόγευμα θα γίνει το λιώσιμο του παστού και θα ακολουθήσει παραδοσιακό γλέντι.
Π.Μπ.