Καλά τα διάφορα «φτιασιδώματα», αλλά επί της ουσίας αυτό που οφείλει το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας πρώτα και κύρια είναι να παρέχει καλή ποιότητα ιατρικών υπηρεσιών στους πολίτες που προστρέχουν σ’ αυτό.
Τις προηγούμενες μέρες μια κοπέλα με έντονο βήχα και ζάλη επισκέφτηκε τα Επείγοντα. Η ώρα ήταν περίπου 12.30 το μεσημέρι. Παρά το γεγονός ότι είχε αρκετούς γνωστούς προκειμένου να… προσπεράσει τη σειρά της, περίμενε υπομονετικά να έρθει η ώρα της. Στο μεσοδιάστημα, μια άλλη κοπέλα σε άθλια κατάσταση έφτασε στα Επείγοντα, αλλά πέρα βρέχει για τους αρμοδίους.
Όταν η πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας ζήτησε να δώσει τη θέση της στην κοπέλα που είχε έρθει, μια και η κατάστασή της ενέπνεε ανησυχία, τα “άκουσε” από την υπεύθυνη υπάλληλο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά κάποιοι αποφάσισαν να… τιμωρηθεί και για την ευγένειά της.
Έτσι, ενώ έφτασε στα Επείγοντα το πρωί, εξετάστηκε σχεδόν τα μεσάνυχτα! Με τέτοιου είδους συμπεριφορές, όσα έργα και να κάνετε, κύριε διοικητά, το ταμείο του έργου που θα αφήσετε θα είναι πάντα μείον, εκούσια ή ακούσια.
Α.Π.
Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας…
