Γενικευμένη βλάβη υπάρχει απο τις 6 το πρωί σε μεγάλο τμήμα της Καλαμάτας. Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, σταδιακά θα αποκατασταθεί η βλάβη και θα υπάρξει ξανά ηλεκτροδότηση.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 06:42
Απολογισμός πεπραγμένων σήμερα από τον δήμαρχο Καλαμάτας
- 24/06/2026 06:34










