Η αυταρχική, εκφοβιστική και απαράδεκτη συμπεριφορά της Δημοτικής Αρχής αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά στη συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου!
Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε εκτελεστή της Φιλαρμονικής του Δήμου Καλαμάτας, κατά του οποίου ο κύριος δήμαρχος διέταξε ΕΔΕ για δήθεν απρεπή συμπεριφορά του!
Ο υπάλληλος της Φιλαρμονικής «τόλμησε» να διεκδικήσει τα εργασιακά του δικαιώματα, καθώς και να καταγγείλει παραλείψεις στον οργανισμό, και σύμφωνα με τη νοοτροπία της Δημοτικής Αρχής του κυρίου Βασιλόπουλου, έπρεπε να του σταλεί αυστηρό και απειλητικό μήνυμα ότι ουδείς επιτρέπεται να «ανυπακούει» στις αποφάσεις της διοίκησης!
Πρόκειται για ένα μουσικό με 20ετή υπηρεσία στη Φιλαρμονική και ο οποίος εργάζεται, μάλιστα, και ως εκπαιδευτής σε ανήλικους μαθητές, χωρίς να έχει δημιουργήσει τόσα χρόνια το παραμικρό πρόβλημα.
Στην ερώτηση που έθεσα για ποιο λόγο διατάχθηκε η ΕΔΕ, και ποιος ήταν αυτός που κατήγγειλε τον υπάλληλο, δεν πήρα καμία απολύτως σοβαρή απάντηση, εκτός από κάποιους συνεργάτες του δημάρχου που δήλωναν πλήρη άγνοια και στη συνέχεια κάποια μισόλογα του κυρίου δημάρχου, που επιβεβαίωσαν τελικά τα λεγόμενά μου!
Επειδή η κατάχρηση εξουσίας αποτελεί σοβαρό παράπτωμα της χρηστής διοίκησης και της αλαζονείας της εξουσίας, θα συνεχίζω να αναδεικνύω τέτοιες συμπεριφορές της Δημοτικής Αρχής (όπως ακριβώς έκανα και με το δημοτικό αστυνομικό που του έκοψαν το μισθό), όσο και αν αυτό ενοχλεί τον κύριο δήμαρχο και την παρέα του!
Φυσικά, η προσπάθεια φίμωσής μου συνεχίστηκε μεθοδικά, αφού στην αρχή της ομιλίας μου χαρακτήρισαν το σοβαρό αυτό ζήτημα «εκτός θέματος» και στη συνέχεια δε μου έδιναν το λόγο να δευτερολογήσω, όπως ξεκάθαρα ορίζει ο κανονισμός!
Σε ό,τι αφορά την προσπάθεια που καταβάλλει «το σύστημα» του Δήμου, να πείσει ότι πρέπει όλοι στο Δημοτικό Συμβούλιο να είμαστε «μια ωραία ατμόσφαιρα», γιατί τους ενοχλούν οι τοποθετήσεις της αντιπολίτευσης που αναδεικνύουν τα «πεπραγμένα τους», τους απαντώ ότι οι πολίτες έχουν καταλάβει την προπαγάνδα τους!
Του Σπύρου Χανδρινού
Δημοτικού συμβούλου με παράταξη «Καλαμάτα_Μετά»