Πατίνια και πρόστιμα…

Πατίνια και πρόστιμα…

Διαβάζοντας ξανά τον εβδομαδιαίο απολογισμό της Τροχαίας για τη μη χρήση κράνους, πάλι νόμιζα ότι ζω σε άλλη πόλη.

Καθημερινά κυκλοφορούν πατίνια τόσο στην πλατεία όσο και στην παραλία και, δυστυχώς, πολλές φορές πάνω σε αυτά βρίσκονται δύο άτομα.

Πραγματικά θα είχε ενδιαφέρον, έστω για μια μέρα ή για μερικές ώρες, ένας αστυνομικός να καθόταν στην κεντρική πλατεία και ένας λιμενικός στο πεζοδρόμιο της Ναυαρίνου και να έκαναν ελέγχους.
Τότε θα είχαμε πραγματικά στοιχεία για τις παραβάσεις με τα πατίνια.
Π.Μπ.