Η «Λευκή Νύχτα» να πάει στο… καλό, αλλά ο Δήμος Καλαμάτας πρέπει να φροντίζει να μαζεύει τα απομεινάρια της.
Τουλάχιστον, μέχρι χθές το μεσημέρι η κακόγουστη εξέδρα που είχε στηθεί στην πλατεία 23ης Μαρτίου παρέμενε στη θέση της.
Ελπίζουμε κάποιοι να προνόησαν για την απομάκρυνσή της…
Α.Π.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 17:30
Βασιλόπουλος, Δήμας και 22ο Δημοτικό Σχολείο
- 25/06/2026 17:00
Η μισθοδοσία της «Φάρις» σε ιδιώτη
- 25/06/2026 16:19
Δεν μπορούν να παίξουν
- 25/06/2026 14:58










