Ένα μεγάλο πεύκο έπεσε στην οδό Βασιλέως Γεωργίου το μεσημέρι της Τετάρτης.
Αποτέλεσμα της πτώσης του δέντρου ήταν ήταν να κλείσει ο δρόμος και χρειάστηκε η παρέμβαση της πυροσβεστικής, ενώ η αστυνομία απέκλεισε προσωρινά το σημείο.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 09:33
Τροχαίο με τραυματισμό στη Λυκούργου
- 23/06/2026 09:00










