Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στην οδό Ναυαρίνου στην Καλαμάτα με την εμπλοκή 4 οχημάτων. Ευτυχώς από την «καραμπόλα» κανείς δεν τραυματίστηκε και σημειώθηκαν μόνο υλικές ζημιές.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 06:42
Απολογισμός πεπραγμένων σήμερα από τον δήμαρχο Καλαμάτας
- 24/06/2026 06:34










