Τη σύμβαση υλοποίησης του έργου «Βελτίωση – συντήρηση αρδευτικού δικτύου ΓΟΕΒ Παμίσου – ανοιχτό δίκτυο Α’ Ζώνης Παμίσου» και τη δημοπράτηση του έργου «Βελτίωση 13ης Επαρχιακής Οδού Φοινικούντα – Γκριζόκαμπος – Καπλάνι – Υάμεια» στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας υπέγραψε χθες ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 20:23
Ευάλωτος ο μεσσηνιακός ελαιώνας στην κλιματική αλλαγή
- 25/06/2026 18:30










