Ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Καλαμάτα το Γραφείο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών

Ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Καλαμάτα το Γραφείο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών

Τη λειτουργία του έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιες μέρες το Γραφείο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών σε αίθουσα του ιστορικού Δημαρχείου Καλαμάτας, από τις 9.30 το πρωί έως τις 4.30 το απόγευμα. Μάλιστα, έχει στελεχωθεί ήδη με δύο εξειδικευμένους υπαλλήλους, ενώ στο μέλλον προβλέπεται η περαιτέρω επιστημονική του οργάνωση με δικηγόρους και οικονομολόγους.
Να σημειωθεί πως λειτουργεί υπό την εποπτεία του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και ειδικότερα από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους και όπως μας είπαν χθες οι δύο υπάλληλοι που εργάζονται ήδη εκεί, έχουν αρχίσει να εξυπηρετούν τους δημότες.
 
Η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους
Η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) είναι αυτοτελής δημόσια υπηρεσία, υπαγόμενη στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους. Με βασικό πυλώνα το ήδη ολοκληρωμένο νομοθετικό έργο της κυβέρνησης για την καταπολέμηση του προβλήματος της υπερχρέωσης, που έχει ως κορωνίδες τον αναθεωρημένο Νόμο Κατσέλη ή Νόμο Σταθάκη για τα νοικοκυριά και τους ελεύθερους επαγγελματίες και τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών για τις επιχειρήσεις, η ΕΓΔΙΧ έχει ως αποστολή:
1. την οργάνωση και τη διαμόρφωση της πολιτικής για την εξατομικευμένη ενημέρωση πολιτών, επαγγελματιών και επιχειρήσεων για τις δυνατότητες, τις πρόνοιες και τις λύσεις που ήδη έχουν προβλεφθεί στους Νόμους για τη διευθέτηση των χρεών τους, με την παράλληλη, κατά περίπτωση, υποστήριξή τους στην προσπάθειά τους να απεγκλωβιστούν από το πρόβλημα της υπερχρέωσης
2. την περαιτέρω υποστήριξη του έργου του ΚΥ.Σ.Δ.Ι.Χ., με τη συνδρομή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της γενικότερης στρατηγικής για την επίλυση του εθνικού προβλήματος Διαχείρισης του Ιδιωτικού Χρέους, το οποίο έχει αγγίξει το 126% του ΑΕΠ
3. καθώς και τη χρηματοοικονομική εκπαίδευση νοικοκυριών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και αρμόδιων ή εμπλεκόμενων φορέων.
Πέραν των αιτημάτων που υποδέχεται και καταγράφει, η ΕΓΔΙΧ αναλαμβάνει να παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για κάθε περίπτωση που αντιμετωπίζει συμβάλλοντας στην κοινωνική πολιτική της κυβέρνησης με εγγύτητα στον πολίτη δια των 30 αποκεντρωμένων κεντρικών υπηρεσιών, των Κέντρων Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών.