Κάθε φορά που βρέχει στην οδό Ναυαρίνου, στο ύψος της Μεσογείων δημιουργείται μια λίμνη. Το οξύμωρο είναι ότι ακριβώς στο σημείο εκείνο υπάρχει φρεάτιο για τα νερά!
Καλό θα είναι η ΔΕΥΑΚ να προβεί άμεσα σε καθαρισμό του, γιατί, όπως όλα δείχνουν, είναι φραγμένο από άμμο και απλά διακοσμητικό.
Π.Μπ.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 09:00
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Νέα σελίδα με τη Σοφία Ζυγά
- 26/06/2026 07:55
Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας
- 26/06/2026 07:22










