Για άλλη μια φορά το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Καλαμάτας κάνει έκκληση για αίμα.
Ζητά ομάδα Β+.
Οι ανάγκες το καλοκαίρι αυξάνονται πάρα πολύ. Γι’ αυτό όσοι μπορούν, ας «χαλάσουν» λίγο από το χρόνο τους. Σώζουν συνανθρώπους τους.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 09:00
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Νέα σελίδα με τη Σοφία Ζυγά
- 26/06/2026 07:55
Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας
- 26/06/2026 07:22










