Ολοκληρώνονται σιγά σιγά οι κατασκευαστικές εργασίες στον κόμβο «Φωτεινή». Χθες άρχισαν να παίρνουν μορφή και οι νησίδες εισόδου και εξόδου από τον κόμβο. Ο ίδιος ο κόμβος έχει στρωθεί με κυβόλιθους, ενώ έπεσε σε κάποια σημεία και η τελική άσφαλτος.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 15:59
Ανεβαίνει ο πυρετός για τον ανασχηματισμό της Καλαμάτας
- 27/06/2026 13:50










