ΤΟΠΙΚΑΧριστουγεννιάτικο συσσίτιο απο το Δήμο Καλαμάτας 25/12/2012 14:43 Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Α’ Κ.ΑΠ.Η Καλαμάτας το Χριστουγεννιάτικο συσσίτιο του Δήμου. Πλήθος ατόμων σε ιδιαίτερα ζεστό κλίμα δέχθηκε αυτό το γεύμα. Αύριο και πάλι στις 12 θα υπάρχει γεύμα στον ίδιο χώρο. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 18:30 Ένα ακόμα στολίδι… μετατρέπεται σε πολυκατοικίαΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 17:52 Π.Ε. Μεσσηνίας: Απεργία και συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη για τα κενά στις υπηρεσίες και την αύξηση μισθώνΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 17:30 Βασιλόπουλος, Δήμας και 22ο Δημοτικό ΣχολείοΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 17:00 Η μισθοδοσία της «Φάρις» σε ιδιώτηΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 16:19 Δεν μπορούν να παίξουνΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 16:01 Η Περιφέρεια Πελοποννήσου δημιουργεί το Visit Peloponnese Talent Pool