ΤΟΠΙΚΑΓλύτωσε από τα «τρωκτικά» των τραπεζών και του τα έφαγαν τα ποντίκια 31/03/2013 15:09 Σβηστά παραμένουν τα φανάρια στην διασταύρωση των οδών Ακρίτα με Βας. Γεωργίου. Προσοχή λοιπόν στους οδηγούς και ελπίζομε άμεσα να επανέλθουν σε λειτουργία. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ22/06/2026 11:50 Φιλιατρά: Ολοκληρώθηκε η συντήρηση και ανάδειξη του Φλωρεντιανού σιντριβανιούΤΟΠΙΚΑ22/06/2026 09:55 Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας: Συνεδριάζει σήμερα με 22 + 2 θέματαΤΟΠΙΚΑ22/06/2026 06:26 Περίπου 50.000 ευρώ θα πληρώσει το 2026 ο Δήμος Καλαμάτας για διόδια!ΤΟΠΙΚΑ21/06/2026 20:58 Σαββατοκύριακο διαβάσματος και γραψίματος για τη Δημοτική Αρχή Καλαμάτας λόγω του απολογισμού πεπραγμένωνΤΟΠΙΚΑ21/06/2026 20:00 Ο καιρός αύριο Δευτέρα στην ΚαλαμάταΤΟΠΙΚΑ21/06/2026 18:55 Υδρογονάνθρακες: Στην τελική ευθεία η γεώτρηση στην Κέρκυρα, ακολουθεί ο Κυπαρισσιακός