Δυο άτομα οδηγήθηκαν χθες στον εισαγγελέα Καλαμάτας για οφειλές στο Δημόσιο. Αρχικά, συνελήφθη μια 38χρονη, ιδιοκτήτρια κατασκευαστικής εταιρείας, για οφειλές 61.387,51 ευρώ. Ακολούθως συνελήφθη ένας άντρας, για οφειλή περίπου 83.000 ευρώ, η οποία προέρχεται από χρηματικό πρόστιμο σε καταδικαστική απόφαση.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 14:16
Καραμπόλα στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Καλαμάτας
- 26/06/2026 14:02
Τα λόγια περισσεύουν
- 26/06/2026 13:02









