Θέσεις στάθμευσης για τα τουριστικά λεωφορεία στο Ιστορικό Κέντρο


Σε 4 μαθήματα κατεύθυνσης εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι μαθητές για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Πιο συγκεκριμένα τα μαθήματα που θα εξεταστούν είναι τα εξής:Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης, Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης, Χημεία – Βιοχημεία Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής) και Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών) .

ΘΕΜΑΤΑ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης
Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Χημεία-Βιοχημεία Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
Βιολογία
Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Χημεία-Βιοχημεία Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
 



Σχολιασμός των θεμάτων

Δείτε πως σχολιάζουν στο alfavita τα θέματα των τεσσάρων μαθημάτων

ΧΗΜΕΙΑ
Τα θέματα βιοχημείας είναι μεγάλης έκτασης και καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης. Δεν παρουσιάζουν όμως καμία ιδιαίτερη δυσκολία. Μερικά από τα θέματα πολλαπλής επιλογής θέλουν μεγάλη προσοχή. Το Α5 είναι περιγραφική οργανική χημεία και μπορεί να δυσκολέψει ο τρόπος επίλυσης. Προσοχή στο Α5 και στο Β4.
 
ΙΣΤΟΡΙΑ
Τα φετινά θέματα της Ιστορίας Κατεύθυνσης Γ Λυκείου σε γενικές γραμμές κρίνονται προσιτά μεν αλλά δυσκολότερα από πέρυσι. Τα θέματα Α1 Α2, Β1, Β3 ήταν σαφή και κατανοητά χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.
Ιδιαίτερη προσοχή έπρεπε να δοθεί στο θέμα Γ1 όπου η απάντηση στο β) ερώτημα ήταν από το Β κεφάλαιο ενώ στα α και γ από το Α’
Τέλος το θέμα Δ1 ενώ δεν παρουσιάζει κάποια δυσκολία είναι μεγάλης έκτασης
 
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
Τα θέματα της Βιολογίας κατεύθυνσης Γ Λυκείου κρίνονται βατά και αναμενόμενα.
Το θέμα Γ και τα Δ3, Δ4 απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους

ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τα θέματα στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων χαρακτηρίζονται αναμενόμενα στο σύνολό γους χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Εκείνοι οι μαθητές που έκαναν μια μεθοδική προετοιμασία σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς θα πετύχουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Το Β3β θέμα απευθυνόταν σε μαθητές που προετοιμάστηκαν συστηματικά και όχι επιλεκτικά