Το πεζοδρόμιο της Φαρών, η Αγρίου, ο… Αλέφαντος και οι Γερμανοί

Το πεζοδρόμιο της Φαρών, η Αγρίου,  ο… Αλέφαντος και οι Γερμανοί

Το Υπουργείο Μεταφορών απάντησε στο Γιάννη Λαμπρόπουλο και μέσα από την απάντηση γίνεται αναφορά στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας που τότε δεν έθεσε αυτό το θέμα.

Πιο κάτω όλη η απάντηση του Υπουργείου  
 
”Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής Ερώτησης, παρακαλούμε να πληροφορήσετε τον κ. Βουλευτή, τα εξής:
Στην εγκεκριμένη μελέτη οδοποιίας καθώς και στην εγκεκριμένη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης δεν προβλεπόταν η κατασκευή εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας προς την Αρχαία Μεσσήνη.
Στις συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας καθώς και στην δημόσια διαβούλευση για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου, δεν ετέθη το θέμα αυτό.
Επισημαίνεται ότι το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Τσακώνα – Σπερχογείας έχει ήδη κατασκευαστεί.
Για το θέμα των πληροφοριακών πινακίδων για τον αρχαιολογικό χώρο Μεσσήνης, η αρμόδια υπηρεσία ΕΥΔΕ/ΜΚ/Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου ζήτησε από τον παραχωρησιούχο να προχωρήσει στην τοποθέτηση των πινακίδων στον κόμβο Κυπαρισσίας.
Επισημαίνεται επίσης ότι ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας συνδέεται με το Μελιγαλά μέσω του ανισόπεδου κόμβου Κυπαρισσίας και την υφιστάμενη εθνική οδό Καλού Νερού – Τσακώνας, όπου έχουν τοποθετηθεί πληροφοριακές πινακίδες με αναγγελία εξόδου προς Μελιγαλά”.