Το Τοπικό Τμήμα Καλαμάτας του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού προχθές βράδυ διοργάνωσε μια μικρή εκδήλωση με την ευκαιρία του κλεισίματος της οδηγικής χρονιάς.
Ο φακός του «Θάρρους» βρέθηκε εκεί, όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες.
Α.Π.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 22:30
Παρουσίαση της ποιητικής συλλογής «Φωτεινά σκοτάδια»
- 26/06/2026 16:00
Η πολιτιστική ατζέντα του τριημέρου στη Μεσσηνία
- 25/06/2026 13:59
Ο Πάνος Μουζουράκης στη Λευκή Νύχτα της Καλαμάτας
- 25/06/2026 09:00









