Κλείνουν τα καταστήματα των ΕΛ.ΤΑ σε Χώρα και Διαβολίτσι


Την αναδιάρθρωση του δικτύου λιανικής που σε πρώτη φάση περιλαμβάνει την αντικατάσταση 80 περιφερειακών καταστημάτων των ΕΛΤΑ σε όλη τη χώρα με ταχυδρομικά πρακτορεία, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Κωστής Μελαχροινός.
Σε  ό,τι αφορά το Νομό Μεσσηνίας, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση κλείνουν τα καταστήματα σε Χώρα (Δήμος Πύλου- Νέστορος) και Διαβολίτσι (Δήμος Οιχαλίας).
Σύμφωνα με τον κ. Μελαχροινό, η αναδιάρθρωση βασίζεται σε μελέτη της αρμόδιας Διεύθυνσης και αφορά στα πλέον μειονεκτικά από άποψη εσόδων και τα περισσότερο ζημιογόνα καταστήματα. Οι υπηρεσίες που παρέχουν τα καταστήματα  θα συνεχίσουν να παρέχονται μέσω των πρακτορείων, τα οποία έχουν μια αμοιβή, που όμως είναι μικρότερη από το σημερινό κόστος της λειτουργίας των καταστημάτων ΕΛΤΑ.
Σχετικά με απολύσεις στα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε σχεδιάζονται. Μάλιστα, στο άμεσο, πολύ κοντινό μέλλον, τα ΕΛΤΑ θα προβούν σε προσλήψεις 820 ατόμων μέσω ΑΣΕΠ. Πρόκειται για προσλήψεις προσωπικού ορισμένου χρόνου απασχόλησης.
Από τη μεριά του, ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι η Διοίκηση των ΕΛΤΑ, εφαρμόζοντας ουσιαστικά τις μνημονιακές επιταγές κυβέρνησης-τρόικας και επικαλούμενη την οικονομική κρίση, προχωρά στο κλείσιμο 80 ταχυδρομικών υποκαταστημάτων σ’ όλη τη χώρα, υπό το πρόσχημα του περιορισμού των λειτουργικών δαπανών του Οργανισμού.
Μάλιστα, βουλευτές του προχώρησαν σε ερώτηση προς τους υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, καθώς και Οικονομικών, σχετικά με το αν προτίθενται να σταματήσουν άμεσα το κλείσιμο των 80 περιφερειακών ταχυδρομικών καταστημάτων, για να μην ταλαιπωρούνται οι χιλιάδες κάτοικοι και επισκέπτες της περιφέρεια.
Επίσης, ζητούν να κατατεθούν στη Βουλή η οικονομοτεχνική μελέτη για τις οικονομικές, κοινωνικές και πολιτιστικές επιπτώσεις στη χώρα και ιδιαίτερα στην περιφέρεια, με βάση την οποία η Διοίκηση των ΕΛΤΑ προχωρά στο κλείσιμο 80 ταχυδρομικών γραφείων, καθώς και η απόφαση του Δ.Σ. των ΕΛΤΑ που αναφέρει ποια ταχυδρομικά γραφεία θα κλείσουν, καθώς και την αιτιολογία για το κλείσιμο του καθενός ξεχωριστά.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη