Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Καλαμάτα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, ένας 28χρονος , γιατί αφαίρεσε χρήματα, από κατάστημα-συνεργείο αυτοκινήτων , τα οποία βρέθηκαν και αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 14:58
Τα «γαλάζια» σενάρια στη Μεσσηνία
- 25/06/2026 12:58









