Σε ουρητήρια έχουν μετατρέψει κάποιοι το χώρο κάτω από τη βορινή σκάλα του Διοικητηρίου.
Παρά το γεγονός ότι εντός του κτηρίου υπάρχουν τουαλέτες για το κοινό, κάποιοι δε σέβονται τίποτα.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 13:50
Άλλαξε κάτι για το τι θα γίνει στην πρώην ταβέρνα Κοιλάκου;
- 27/06/2026 10:50
Ορκωμοσία στο 9ο Σύνταγμα Πεζικού
- 27/06/2026 08:30









