Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Καλαμάτα , από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας και του Τμήματος Τροχαίας Καλαμάτας, ένας 73χρονος γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Καλαμάτας.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 19:56
Διακοπές ρεύματος αύριο
- 24/06/2026 17:33
Πακέτο έργων σε Αρκαδία – Μεσσηνία, ύψους 63,8 εκατ. ευρώ
- 24/06/2026 17:01









