Τραυματισμένη διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας μια γυναίκα Ρομά όταν την παρέσυρε αυτοκίνητο στη γέφυρα του ποταμού Άρι στο Ασπρόχωμα.
Τελικά η υγεία της γυναίκας είναι καλή και δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο
Σχετικά Άρθρα
- 22/06/2026 20:30










