Εργόσημο θα χρειαστεί να κόψουν μικροί και μεγάλοι που θα ψάλουν φέτος τα κάλαντα.
Όλο αυτό το σενάριο αποτελεί ένα αστείο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, αλλά στην Ελλάδα, που δεν έχει μείνει και τίποτα αφορολόγητο, μην αποκλείεις τίποτα!
Π.Μπ.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 08:30
Χωρίς χρονοδιάγραμμα ακόμα το Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα
- 27/06/2026 07:20
Ο καιρός σήμερα Σάββατο στην Καλαμάτα
- 26/06/2026 20:58










