ΤΟΠΙΚΑΣυνεχίζεται η στάση εργασίας στο Νοσοκομείο Καλαμάτας 16/12/2013 08:49 Συνεχίζεται η καθημερινή στάση εργασίας από τις 7 έως τις 10 το πρωί και ο αποκλεισμός των 5ευρων εισιτήριων στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 21:23 Σε 13 ανήλθαν οι αναφορές-καταγγελίες προς τη Συμπαραστάτρια του Δημότη και της Επιχείρησης το 2025ΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 20:58 Ισχυρή άνοδος στις αεροπορικές κρατήσεις για ΚαλαμάταΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 20:30 Επίσκεψη εργασίας από πρέσβη του Μεξικό και πρόεδρο Ελληνο – Μεξικανικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου στο Επιμελητήριο ΜεσσηνίαςΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 20:01 Τουριστικό Ταϋγέτου: Σε εταιρεία συμβούλων ο Δήμος για αξιοποίησή του, σκέψεις ακόμη και για γκρέμισμαΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 19:30 Παρεμβάσεις ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στο δρόμο Σκάλα – ΜελιγαλάςΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 18:50 Τριφυλία: Χαμόγελα με τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών