Τα χριστουγεννιάτικα σπιτάκια και η βάση του δέντρου άρχισαν να τοποθετούνται από χθες στην πλατεία της Καλαμάτας. Το δέντρο θα ανάψει στις 13 Δεκεμβρίου, ενώ το εορταστικό κλίμα στην πόλη κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο έντονο.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 13:59
Ο Πάνος Μουζουράκης στη Λευκή Νύχτα της Καλαμάτας
- 25/06/2026 12:58










