Ανακοινώθηκαν τέσσερις νέες υπηρεσίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)


Με σύνθημα «Τη μια στιγμή το θέλεις, την άλλη το έχεις», τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) είναι τώρα online με φορείς του Δημοσίου και εξυπηρετούν ακόμα πιο άμεσα. Αυτός είναι ο βασικός άξονας της προσπάθειας που κάνει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ώστε να διευρυνθούν οι υπηρεσίες που παρέχονται από τα ΚΕΠ προς τους πολίτες.
Τέσσερις είναι οι νέες υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της online σύνδεσης με υπηρεσίες του Δημοσίου:
-Φορολογική ενημερότητα μέσω online και φυσικής παρουσίας. Απαιτείται έγγραφο αποδεικτικό της ταυτότητας του αιτούντος, έγγραφο αποδεικτικό της άμεσης συσχέτισης του ΑΦΜ που θα εισαχθεί στην εφαρμογή και του άμεσα ενδιαφερομένου, αριθμός ειδοποίησης που χρειάζεται σε ένα από τα δικαιολογητικά.
-Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου.
-Πιστοποιητικά δημοτολογίου: βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, όπως και βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης για τον ΟΓΑ
-Πιστοποιητικά ΝΑΤ: ύψος μηνιαίων αποδοχών κύριας και επικουρικής σύνταξης, βεβαίωση ετήσιων αποδοχών για φορολογική χρήση, συγκεντρωτικό εκκαθαριστικό σημείωμα εξαμήνου.
 
Στ. Μπένος: «Δημοκρατία της καθημερινότητας»
Η παρουσίαση για τις νέες υπηρεσίες έγινε από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκο Μητσοτάκη και την υφυπουργό Εύη Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του κ. Σταύρου Μπένου, τον οποίο είχαν προσκαλέσει ως τον πολιτικό που «εμπνεύστηκε και υλοποίησε το θεσμό των ΚΕΠ».
Ο κ. Μπένος, ιδιαίτερα συγκινημένος, χαρακτήρισε τα ΚΕΠ και «υποκαταστήματα του κράτους» με τις δυνατότητες που ανοίγονται «για να περάσουμε από την πρώτη γενιά ηλεκτρονικών προϊόντων στην επόμενη φάση της διεκπεραίωσης πολυσύνθετων εργασιών από τα ΚΕΠ, π.χ. αδειοδοτήσεις. Είναι μια άλλη όψη της δημοκρατίας, της δημοκρατίας της καθημερινότητας».
Από την πλευρά του, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην αποδοχή που έχει ο θεσμός. Σημείωσε χαρακτηριστικά: 9 στους 10 πολίτες που επισκέπτονται τα ΚΕΠ δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση, 1.060 ΚΕΠ λειτουργούν σήμερα σε 325 Δήμους, 3.500.000 επισκέφτηκαν τα ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο, 2.390 είναι οι υπάλληλοι του κλάδου διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών, ενώ περίπου 1.500 οι δημοτικοί υπάλληλοι.