Μέχρι το 2018 έτοιμα τα έργα στα τμήματα Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα


Η Ολυμπία Οδός μπορεί να κατασκευάζεται από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα, όμως αυτό δε σημαίνει πως δε θα υπάρξει και συνέχεια. Ήδη το υπουργείο Υποδομών έχει προγραμματίσει για τις 27 Ιανουαρίου τη δημοπράτηση του αμέσως επόμενου τμήματος από την Πάτρα (από το Μιντιλόγλι) μέχρι την είσοδο της πόλης του Πύργου.

Καλό Νερό-Τσακώνα
Σε διαδικασία εκπόνησης των μελετών βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών για το τμήμα αυτό που έχει μήκος 28 χλμ. και κόστος 130 εκ. ευρώ. Η χρηματοδότησή του θα εξασφαλιστεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα μέσα από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Υποδομές-Περιβάλλον».
Το έργο έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους και τη βούληση του Υποδομών να προχωρήσει σε υλοποίηση.
Σύμφωνα με πηγή από το ΥΠΟΜΕΔΙ, οι απαλλοτριώσεις δεν έχουν συντελεστεί, αναμένεται όμως να γίνουν εντός του 2015. Προβλήματα με αρχαιολογικά ευρήματα δε φαίνεται να υπάρχουν και όπως όλα δείχνουν, μέσα στο 2015 το έργο θα μπορέσει να προκηρυχθεί. Η ολοκλήρωση τοποθετείται εντός του 2018.
Τα χαρακτηριστικά του δρόμου θα είναι: μετατροπή του σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες κυκλοφορίες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Η εκκίνηση του έργου είναι στο Καλό Νερό και η κατάληξή του, μέσω ανισόπεδου κόμβου, στην περιοχή της Τσακώνας, όπου θα συνδέεται με τον αυτοκινητόδρομο Μορέα.

ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ
Πρόκειται για εγκλωβισμένο οδικό έργο, το οποίο δεν μπορεί να αναβαθμιστεί με τις παρούσες συνθήκες. Η απόφαση του ΣτΕ ισχύει, ενώ η τοπική κοινωνία είναι διχασμένη, καθώς θα μείνει με ένα δρόμο-καρμανιόλα, έχοντας στα βόρεια και στα νότια της περιοχής αυτής κλειστούς αυτοκινητόδρομους.
Το τμήμα αυτό έχει μήκος 60 χλμ., διαθέτει επικίνδυνα χαρακτηριστικά με ανάποδες στροφές και συνεχείς επισφαλείς κόμβους, προκαλώντας τροχαία ατυχήματα.
Το έργο με το μπλοκάρισμα που έχει σήμερα είναι αδύνατο να προχωρήσει. Το μόνο που μπορεί να ελπίζει για τα επόμενα χρόνια θα είναι κάποια έργα οδικής ασφάλειας, που όμως θεωρούνται επιφανειακά και δε λύνουν τα ζητήματα επικινδυνότητας του δρόμου.