Επαγγελματίες στον πεζόδρομο της Αριστομένους μάς επισήμαναν ότι πολλά από τα λαμπιόνια που έχει τοποθετήσει ο Δήμος στα δένδρα για χριστουγεννιάτικο στολισμό, καθώς και τα αλεξανδρινά στις ζαρντινιέρες, πέφτουν θύματα… κλοπής!
Έλεος…
Ω.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 16:58
Μήπως πρέπει να φωτιστεί ο μόλος της Ψαροπούλας;
- 23/06/2026 15:59
Αφημένη στην τύχη της η πλατεία Παλιόχωρας
- 23/06/2026 14:50
Τα 50.000 ευρώ που πληρώνει ο Δήμος Καλαμάτας για διόδια
- 23/06/2026 12:26
Ανδανία: «Το δικό μας νερό»
- 23/06/2026 09:00










