Ένα περίεργο θέαμα αντίκρισαν όσοι φίλαθλοι αντιλήφθησαν ότι μια αλεπού βρισκόταν στη βόρεια εξέδρα του γηπέδου του Μεσσηνιακού όπου η Καλαμάτα υποδέχθηκε τον Βύζαντα Μεγάρων.
Η ξεχωριστή φίλαθλος αποδείχθηκε γούρικη αφού η ομάδα της Καλαμάτας κατάφερε να κερδίσει τον Βύζαντα με 2-0.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 07:44
Η Μαύρη Θύελλα ήρθε στη Super League για να μείνει…
- 25/06/2026 07:47










