Από την Παρασκευή έως την Κυριακή τα εγκαίνια του Περιμετρικού της Καλαμάτας

perimetrikos

Με ταχείς ρυθμούς εκτελούνται οι εργασίες στον περιμετρικό της Καλαμάτας και κυρίως από κόμβο Αγιάννας (μέχρι εκεί έχει ολοκληρωθεί πλήρως η κατασκευή) και ανατολικά.
Στην τελική φάση κατασκευής βρίσκεται το τμήμα από κόμβο Αγιάννας μέχρι κόμβο οδού προς Σπάρτη. Εντός των προσεχών ημερών αναμένεται το πρώτο τμήμα μέχρι Αγιάννα να δοθεί στην κυκλοφορία.
Βέβαια, η παράδοση στην κυκλοφορία, αλλά και η τελετή εγκαινίων, έχουν αποκτήσει χαρακτηριστικά… σήριαλ, το οποίο τροφοδοτούν με δηλώσεις τους αρμόδιοι υπουργοί.
Ειδικότερα, ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξή του προ ημερών στην ΕΡΤ1 υποστήριξε ότι η… κορδέλα θα κοβόταν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, ίσως και την επόμενη.
Την είδηση ότι την προσεχή Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου, θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ο περιμετρικός της Καλαμάτας «έδωσε» ο υπουργός Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «Ακραίως» (Σκάι).
Πάντως, χθες ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας δεν ήταν σίγουρος ούτε για την προσεχή Παρασκευή, κάνοντας λόγο “για το επόμενο 8ήμερο”.
Μαζί με την κορδέλα σενάρια υπάρχουν και για το… νονό του έργου. Ορισμένα από αυτά θέλουν τον ίδιο των πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να εγκαινιάζει το έργο.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και το θέμα των αναγκαίων παρεμβάσεων για τη διαχείριση των ομβρίων, όσο και την εξέταση τυχόν ευθυνών της κατασκευάστριας εταιρείας στις φονικές πλημμύρες της 7ης Σεπτεμβρίου.
Όπως είχαμε σημειώσει, από την άλλη πλευρά, τις προηγούμενες ημέρες η τηλεοπτική συνέντευξη του υπουργού Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη, στη δημόσια τηλεόραση είχε κι άλλες, ενδιαφέρουσες, ειδήσεις για τα έργα υποδομών στη Μεσσηνία. Παραθέτουμε ένα απόσπασμα από το σχετικό διάλογο:
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: “(….) Εκεί περιμένουμε μετά τη διαπραγμάτευση που έγινε και τις μελέτες για πρόσθετους δρόμους, όπως είναι το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος, που είναι ένας σημαντικός δρόμος για την ανάπτυξη της Μεσσηνίας. Και βέβαια, έχουμε προγραμματίσει για να ολοκληρωθεί το έργο σύνδεσης από την Πάτρα μέχρι την Καλαμάτα, γιατί είχαμε προβλήματα με τις περιβαλλοντικές μελέτες και με άλλα θέματα σε αυτό τον τομέα. (…)”.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη