Κυκλοφοριακό… «χάος» με τις νέες ρυθμίσεις στους δρόμους της Κυπαρισσίας


Άρδην έχει αλλάξει από την Κυριακή η κυκλοφορία στους δρόμους της Κυπαρισσίας μετά την εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων και στην πόλη επικρατεί, πραγματικά, κυκλοφοριακό… «χάος». Σχεδόν όλοι οι δρόμοι μονοδρομήθηκαν, αλλά ταυτόχρονα διαπιστώνεται ότι δεν έγινε ολική εφαρμογή της μελέτης. Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια να προκαλούνται έντονες αντιδράσεις και σοβαρά ερωτηματικά!
Βεβαίως, είναι αναμενόμενο και φυσικό οι πρώτες μέρες να είναι και οι πλέον «δύσκολες», όμως ήδη εντοπίζονται προβλήματα εξαιτίας των νέων ρυθμίσεων, κυρίως στους κεντρικούς δρόμους, ενώ σχεδόν σε όλη την Κάτω Πόλη για να μετακινηθεί κάποιος από και προς το σπίτι του ή το γραφείο του, χρειάζεται… «χάρτη»: ενώ σχεδόν όλοι οι δρόμοι ήταν διπλής κατεύθυνσης, πλέον είναι μονόδρομοι. Πρόβλημα προκαλείται από το γεγονός ότι οι περισσότερες πινακίδες είναι “κρυμμένες” από δένδρα και κλαδιά τους και, ως εκ τούτου, οι οδηγοί δεν μπορούν να τις δουν.
Την Κυριακή το πρωί, οπότε και έγινε η «αποκάλυψη» της σακούλας των σημάτων και τέθηκε σε εφαρμογή η κυκλοφοριακή μελέτη, παρά το γεγονός ότι η κίνηση στους δρόμους ήταν λιγοστή λόγω ώρας και μέρας, αμέσως από κατοίκους, οι οποίοι είναι και χρήστες του διαδικτύου με λογαριασμούς στο facebook, εντοπίστηκαν ευτράπελα με τα σήματα.
Ακόμη, όμως, και πριν γίνει η επίσημη «αποκάλυψη» της σακούλας, στο facebook είχαν γίνει δημοσιεύσεις με ευτράπελα σε δρόμους οι οποίοι και από τις δύο “πλευρές” είχαν σημάνσεις απαγόρευσης, σύμφωνα προφανώς με τη μελέτη, αλλά μόλις δημοσιεύθηκε φωτογραφικό υλικό στο facebook, «ξηλώθηκαν» από το Δήμο Τριφυλίας οι πινακίδες.
Το ίδιο συνέβη και την Κυριακή, από το πρωί έως και το μεσημέρι, σε τουλάχιστον δύο με τρεις περιπτώσεις. «Ξηλώθηκαν» πινακίδες από το Δήμο Τριφυλίας γιατί πράγματι είχε γίνει λάθος στην τοποθέτηση ή «ξηλώθηκαν», παρά το γεγονός ότι η μελέτη προβλέπει αυτές τις σημάνσεις επειδή έγινε «ντόρος» στο διαδίκτυο και δη το facebook; Ένα ερώτημα είναι αυτό.
Ένα άλλο είναι γιατί δεν εφαρμόζονται όλες οι ρυθμίσεις που προβλέπονται στη μελέτη και ιδίως οι ρυθμίσεις που ο ίδιος ο δήμαρχος Τριφυλίας πολλάκις έχει αναφέρει δημόσια και έχουν καταγραφεί στα πρακτικά των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας, για τους δύο κεντρικούς οδικούς άξονες της Πάνω Πόλης. Σύμφωνα με τον κ. Κατσίβελα, στη μελέτη προβλέπεται ως κάθοδος η οδός Αθ. Ιωαννίδη, η οποία θα συνεχίσει ως κάθοδος και σε ολόκληρη την οδό 25ης Μαρτίου και άνοδος η οδός Γεωργακοπούλου (στροφές). Από τη μελέτη, για την οποία έχει χυθεί πολύ μελάνι, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ, υπάρχουν αλλαγές στις ρυθμίσεις που εφαρμόστηκαν ή όχι; Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που εφαρμόστηκαν είναι όσες προβλέπονται και αναφέρονται στη μελέτη και στο χάρτη των ρυθμίσεων που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 1776, 23 Μαΐου 2017 «Έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εντός σχεδίου πόλεως Κυπαρισσίας που περιλαμβάνονται στην αριθμ. 117/2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τριφυλίας»;

Του Ηλία Γιαννόπουλου