Συνεχίζει δυναμικά με τρεις παραστάσεις σήμερα το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Συνεχίζει δυναμικά με τρεις παραστάσεις σήμερα το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Συνεχίζεται με ενδιαφέρουσες παραστάσεις καθημερινά το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Συγκεκριμένα, σήμερα:
 
Etna της ThiMai Ngugen
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ /ΣΤΟΥΝΤΙΟ- 8.00 ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Η Thi-Mai, με το μικρό της σώμα και τις αδιανόητες χορευτικές ικανότητες, είναι μια πολυτάλαντη γυναίκα. Χορεύει, τραγουδάει και υποδύεται ρόλους, δημιουργώντας μια σπαρακτική παράσταση. Παίζει την Έτνα, μια νεαρή άστεγη, βυθισμένη στην τρέλα, με ένα μαγνητόφωνο στα χέρια. Ακούμε, μέσα από το μαγνητόφωνο, τους ήχους της παρελθοντικής ζωής της να αναθερμαίνουν το σώμα και τη μνήμη της.
Η Έτνα χορεύει για να ξορκίσει την κακιά της μοίρα, για να κρατήσει μέσα της ζωντανή τη σπίθα για ζωή. Χορεύει χάρη σε μια επίμονη, μέσα στο τέλμα της, λαχτάρα να νιώσει, να υπάρξει και να αγαπήσει.
Αντίθετα από το αναμενόμενο, οι άστεγοι είναι οι επιζώντες μιας φοβερά σκληρής και δυσάρεστης πραγματικότητας. Εξαφανίζονται πίσω από ένα πέπλο μοναξιάς, περιπλανώμενοι σαν σκιές στην καρδιά των πόλεών μας. Η αινιγματική τους παρουσία, που κινείται συνεχώς στα πρόθυρα του θανάτου, φαίνεται να μετατοπίζει το διακύβευμα της ύπαρξης από τη δράση και την επιτυχία στην επιβίωση του Εαυτού. H Etna παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 7, 8 και 9 Μαρτίου 2018 στο Theatre de la Balsamine στις Βρυξέλλες, και στις 29 και 31 Μαΐου στο Theatre Marni. ∆ιάρκεια: 45’
 
Tzeni Argiriou
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ – 10.00 ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Στη συνέχεια, στις 10.00 το βράδυ στην Κεντρική Σκηνή, το Ανώνυμο επιχειρεί να αποτυπώσει την πορεία του κοινωνικού συνόλου από την εποχή που η καλλιτεχνική πράξη αποτελούσε εφαλτήριο ανθρώπινης σύνδεσης και συλλογικής διαμόρφωσης έως τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, όπου η ανωνυμία, η ιδιωτικότητα και η ομαδικότητα μεταλλάσσονται ως κομμάτια μιας παράδοξης, κατακερματισμένης πραγματικότητας.
Πώς το μοίρασμα στον εικονικό χώρο επηρεάζει την εγγύτητα και επαφή στον φυσικό χώρο; Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που ανά τους αιώνες φέρνουν τους ανθρώπους αυθόρμητα κοντά; Μπορεί ο χορός να αποτελέσει σήμερα μέσο συλλογικής ενδυνάμωσης; Μπορούμε να μοιραστούμε έναν κοινό χώρο; Τι συμβαίνει όταν η μουσική σταματά;
Η Τζένη Αργυρίου αφουγκράζεται τις έννοιες της σωματικής μνήμης, της θεμελιακής ανθρώπινης επαφής, της συνοχής μιας ομάδας, και πατώντας γερά στις ρίζες και τις τελετουργίες μύησης και συμμετοχής προτείνει μια σύγχρονη κινησιολογική γλώσσα. Αποπειράται έτσι να σχεδιάσει ένα ταξίδι που θα γεφυρώνει το ψηφιακό και το σωματικό σύμπαν αναζητώντας έναν παρόντα χώρο. Διάρκεια: 70′
Σύλληψη & Χορογραφία: Τζένη Αργυρίου. Ερμηνευτές: Ερμής Μαλκότσης, ∆ήμητρα Μερτζάνη, Κωνσταντίνος Παπανικολάου, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Σταυρούλα Σιάμου, Νάνσυ Σταματοπούλου, ∆ημήτρης Σωτηρίου.
 
Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας | 7.00 το απόγευμα
99 μεταμορφώσεις, 99 στιγμές της αναπνοής, της κίνησης, του μυστηρίου που υφαίνει τη λεπτή κλωστή της ανθρώπινης ύπαρξης. Μια διαδρομή στις νεφελώδεις, σκιερές και κρυμμένες πτυχές ενός πιθανού εαυτού. Σύλληψη – Χορογραφία – Ερμηνεία: Αθανασία Κανελλοπούλου. Μουσική σύνθεση – Ερμηνεία: Νίκος Παλαιολόγος (έγχορδα), Γιώργος Κλάδης (κρουστά). Φωτογραφικό υλικό: Βάγια Τσιουρβοπούλου, Marc Wiesener. Σε συνδιοργάνωση με: το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας – Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας.
Α.Π.