Ακόμα γεμάτο σκουπίδια είναι το σιντριβάνι στην πλατεία Φραγκόλιμνας. Έχουμε ξαναγράψει για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά δεν έχει παρατηρηθεί βελτίωση.
Εκτός του ότι το σιντριβάνι δε λειτουργεί, τα σκουπίδια εντός όλο και αυξάνονται.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 08:30
Χωρίς χρονοδιάγραμμα ακόμα το Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα
- 27/06/2026 07:20
Ο καιρός σήμερα Σάββατο στην Καλαμάτα
- 26/06/2026 20:58










