Η ΕΡΓΟΣΕ “ανασταίνει” το σιδηροδρομικό δίκτυο Καλαμάτας- Πάτρας

Η ΕΡΓΟΣΕ “ανασταίνει” το σιδηροδρομικό δίκτυο Καλαμάτας- Πάτρας

Μοιάζει με… κωμωδία, αλλά στα λόγια η ΕΡΓΟΣΕ επιμένει. Ο λόγος για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Καλαμάτας με περιοχές και πόλεις της Δυτικής Ελλάδος, δημιουργώντας έτσι ένα δίκτυο μεταφορών.
Ειδικότερα, σε όαση για την «ανομβρία» νέων έργων που έχει πλήξει τον κατασκευαστικό κλάδο κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας δύναται να εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια η ΕΡΓΟΣΕ, εφόσον προχωρήσουν εντός χρονοδιαγράμματος τα σχεδιαζόμενα έργα στο υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, τόσο σε ό,τι αφορά την επέκτασή του όσο και σε ό,τι αφορά έργα αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης.
Συνολικά, γίνεται λόγος για έργα αξίας που ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 600 εκατ. ευρώ σε βάθος χρόνου, χωρίς μάλιστα σε αυτά να συνεκτιμάται το έργο της λεγόμενης «σιδηροδρομικής Εγνατίας», η οποία ακόμα βρίσκεται στα σπάργανα και ενδέχεται να ξεπεράσει σε κόστος το 1,5-2 δισ. ευρώ.
Όπως ανακοίνωσε προχθές η ΕΡΓΟΣΕ, έχει δρομολογήσει μελέτες που θα ωριμάσουν κρίσιμα έργα, όπως, μεταξύ άλλων, η σιδηροδρομική σύνδεση στο νέο λιμάνι της Πάτρας (με εκτιμώμενο κόστος 240 εκατομμύρια ευρώ), η σύνδεση με την πόλη της Καλαμάτας (συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης Κατακόλου – Ολυμπίας), όπως και άλλα σημαντικά έργα.  
Α.Π.