Η Δημοτική Φιλαρμονική χθες το πρωί, δίπλα από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας, γέμισε την ατμόσφαιρα με εορταστικές μελωδίες, δίνοντας το στίγμα των ημερών!
Ω.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 13:59
Ο Πάνος Μουζουράκης στη Λευκή Νύχτα της Καλαμάτας
- 25/06/2026 09:00










