Μην ψάχνετε να βρείτε το πεζοδρόμιο, έχει εξαφανισθεί, κάτω από τα χορτάρια. Πλάτωνος και Μαιζώνος, δεν υπάρχει χώρος για πεζούς.
Κάποιος να κόψει τα χορτάρια, γιατί το σημείο μοιάζει λες και είναι σε κάποιο μακρινό χωριό και όχι λίγα μέτρα από το κέντρο της Καλαμάτας.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 07:55
Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας
- 26/06/2026 07:22
Απολογισμός πεπραγμένων 2025 Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας
- 26/06/2026 07:19










