Χωρίς καύσιμα αφήνει στο τέλος κάθε μήνα η Περιφέρεια τις Υπηρεσίες της Μεσσηνίας


Ούτε τους μισούς ελέγχους, απ’ αυτούς που θέλουν, δεν μπορούν να κάνουν οι υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, αφού ούτε αρκετά διαθέσιμα υπηρεσιακά αυτοκίνητα για να καλυφθούν οι ανάγκες υπάρχουν, αλλά ούτε επαρκή καύσιμα.
Τα υπηρεσιακά επιβατικά αυτοκίνητα της Περιφερειακής Ενότητας είναι τα περισσότερα πολύ ταλαιπωρημένα με χιλιάδες χιλιόμετρα, ενώ κατά προτεραιότητα εξυπηρετούνται οι ανάγκες των δύο (πλέον) αντιπεριφερειαρχών που βρίσκονται στη Μεσσηνία, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες στην κυριολεξία όχι απλώς να έπονται, αλλά με δυσκολία να μετακινούνται εκτός γραφείου. Τα δε καύσιμα που δικαιούνται εξαντλούνται γρήγορα και τον τελευταίο χρόνο μετά τις 20 του μήνα για τις ανάγκες των υπηρεσιών δεν μένει σταγόνα.
Την Παρασκευή, μάλιστα, γίναμε μάρτυρες περιστατικού υπαλλήλων, που έπρεπε εσπευσμένα να μεταβούν για να εξετάσουν καταγγελία που είχε γίνει σε Υπηρεσία  και δεν υπήρχε διαθέσιμο όχημα, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσουν οι υπάλληλοι το ιδιωτικό τους, καθώς ο έλεγχος ήταν εντός Καλαμάτας. Αν έπρεπε να μεταβούν εκτός πόλης, πιθανότατα ο έλεγχος δε θα γινόταν!
 
Ο… στόλος
Επίσημα στα έγγραφα, η Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας διαθέτει 8 επιβατικά οχήματα. Όμως από αυτά τα 3 βρίσκονται στο συνεργείο και άλλο ένα έχει τόσα πολλά προβλήματα που κανείς οδηγός δεν θέλει να το πάρει και ετοιμάζεται για απόσυρση.
Από τα 4 που απομένουν, το ένα ανήκει στο γραφείο της χωρικής αντιπεριφερειάρχη Ελένης Αλειφέρη, το οποίο χρησιμοποιεί για τις ανάγκες της (διατίθεται όμως και για τις μετακινήσεις της θεματικής αντιπεριφερειάρχη Αντ. Μπούζας, όταν η πρώτη δεν το χρειάζεται), το δεύτερο χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις της η θεματική Αντ. Μπούζα και απομένουν άλλα δύο για να εξυπηρετηθούν οι μεγάλες ανάγκες για αυτοψίες και ελέγχους της Διεύθυνσης Υγείας και των Εποπτών Υγείας (εκτός των καταγγελιών, ελέγχουν και για τις άδειες καταστημάτων σε όλο το νομό), της Διεύθυνσης Ανάπτυξης, Εμπορίου και Βιομηχανίας, του Τμήματος Περιβάλλοντος, της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και της Διεύθυνσης Αγροτικής Ανάπτυξης. Όλες δε οι Διευθύνσεις διαθέτουν τμήματα με αρμοδιότητες που απαιτούν αυτοψίες και ελέγχους.
 
Ούτε σταγόνα καύσιμα
Και επειδή, όπως προαναφέραμε ,οι μετακινήσεις των αντιπεριφερειαρχών προέχουν υπηρεσιακά, όταν συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο στην Τρίπολη, οι δύο αντιπεριφερειάρχες (καθώς οι σχέσεις πλέον μεταξύ τους είναι τεταμένες) μετακινούνται από την Καλαμάτα στο Συμβούλιο με δύο διαφορετικά υπηρεσιακά αυτοκίνητα!
Όπως επίσης και η κυριακάτικη μετακίνηση της θεματικής αντιπεριφερειάρχη Αντ. Μπούζα στην Αθήνα, για να παραστεί στην κοπή πίτας δύο Συλλόγων Μεσσήνιων της Αθήνας, έγινε με υπηρεσιακό αυτοκίνητο της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας.
Υπάλληλοι απ’ όλες τις υπηρεσίες διαμαρτύρονται ότι δεν μπορούν να μετακινηθούν για υπηρεσιακές ανάγκες με αποτέλεσμα πολλά αιτήματα πολιτών και έλεγχοι να μένουν πίσω, ενώ οι συχνές μετακινήσεις προς την Τρίπολη, εξαντλούν γρήγορα το πλαφόν καυσίμων που δικαιούνται ανά μήνα.
Πληροφορίες, αναφέρουν ότι δρομολογείται η αγορά νέων οχημάτων για την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, κάτι που όμως ούτε έχει ξεκινήσει, ούτε είναι γνωστό πότε θα γίνει.

Της Βίκυς Βετουλάκη