Λίγα λεπτά μετά τις 4.00 αγρότες απέκλεισαν τον αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας-Αθήνας, στο ύψος του Praktiker. Όπως δήλωσαν σχετικά, θα παραμείνουν στο σημείο μέχρι τις 5.30 το απόγευμα.
Να σημειωθεί πως αστυνομικές δυνάμεις εκτρέπουν την κυκλοφορία, καθώς ο δρόμος σε εκείνο σημείο είναι κλειστός.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 12:26
Ανδανία: «Το δικό μας νερό»
- 23/06/2026 09:00









