Διαβάτη, καθώς διασχίζεις την οδό Αριστοδήμου έχε το νου σου και τα μάτια σου ανοιχτά. Γιατί υπάρχουν αρκετές…παγίδες στα πεζοδρόμια και αντί για το σπίτι σου να βρεθεί στο Νοσοκομείο με κανένα σπασμένο χέρι ή πόδι…
Α.Π.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 14:50
Τα 50.000 ευρώ που πληρώνει ο Δήμος Καλαμάτας για διόδια
- 23/06/2026 12:26










