Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τρίτης, όταν άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από κτήριο της οδού Αθηνών που στο παρελθόν λειτουργούσε μηχανουργείο.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα άνδρες της Πυροσβεστικής και κατέσβησαν τη φωτιά πριν λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 18:25
Τρεις συλλήψεις φυγόποινων σε Καλαμάτα και Μεσσήνη
- 23/06/2026 16:58
Μήπως πρέπει να φωτιστεί ο μόλος της Ψαροπούλας;
- 23/06/2026 15:59
Αφημένη στην τύχη της η πλατεία Παλιόχωρας
- 23/06/2026 14:50










