Κλαριά, σκουπίδια και ό,τι άλλο άχρηστο βρίσκεται πεταμένο εδώ και πολύ καιρό στην οδό Ιωάννη Ψαρρέα. Ένας μίνι σκουπιδότοπος έχει δημιουργηθεί εκεί και δε βλέπουμε να υπάρχει πρόθεση να απομακρυνθεί. Κάθε φορά που περνάμε από το σημείο όλο και πιο μεγάλος γίνεται!
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 12:26
Ανδανία: «Το δικό μας νερό»
- 23/06/2026 09:00










