Αρνητικές ήταν όλες οι εξετάσεις που εστάλησαν χθες από το Νοσοκομείο της Καλαμάτας, στα εθνικά κέντρα εργαστηρίων μοριακού ελέγχου. Συγκεκριμένα πρόκειται για 7 εξετάσεις ασθενών που παρουσίασαν ύποπτα συμπτώματα
Κορωνοϊός: Απαντήσεις για 7 αρνητικά τεστ ελήφθησαν σήμερα στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας

Σχετικά Άρθρα
- 09/06/2026 20:58










