Με το έργο ή με το «καπρίτσιο»; Με τους πολλούς ή με τους «ρέστηδες»;

Με το έργο ή με το «καπρίτσιο»; Με  τους πολλούς ή με τους «ρέστηδες»;

Επειδή ο κ. περιφερειάρχης συνεχίζει να κωλυσιεργεί επικίνδυνα και αδικαιολόγητα να φέρει προς συζήτηση στο ΠΕΣΥΠ την ΜΠΕ του οδικού άξονα Καλαμάτα –Ριζόμυλος – Πύλος –Μεθώνη, παρότι είχε δεσμευτεί ότι αμέσως μετά τη συζήτηση στα Δημοτικά Συμβούλια Καλαμάτας και Μεσσήνης θα εισαχθεί προς συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, είμαστε υποχρεωμένοι με αίσθημα ευθύνης να απευθυνθούμε με την παρούσα επιστολή μας και στον ίδιο και στους επικεφαλής όλων των παρατάξεων και να ζητήσουμε να συμφωνήσουμε να συζητηθεί η ΜΠΕ σε κατεπείγουσα συνεδρίαση του ΠΕΣΥΠ την προσεχή Τετάρτη 8 Ιουλίου, ώστε να έχει εγκριθεί πριν από την επίσκεψη του υπουργού Υποδομών κ. Κ. Καραμανλή την Πέμπτη 9 Ιουλίου στην Τρίπολη. Είναι κρίσιμο και απολύτως απαραίτητο να υπάρχει θετική απόφαση του ΠΕΣΥΠ πριν από την Πέμπτη. Οι λόγοι προφανείς.

Αφού ο κ. Νίκας αδικαιολόγητα συνεχίζει να κωλυσιεργεί, επειδή προφανώς δεν πέρασε την άποψή του για τη λεγόμενη παραλιακή χάραξη, οφείλει το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου να πάρει την υπόθεση της συζήτησης και έγκρισης της ΜΠΕ στα χέρια του, ώστε να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις η κατασκευή του δρόμου και χωρίς διόδια, με βάση το σχέδιο των κ.κ. Σπρίτζη- Δέδε. Όπως με σαφήνεια ξεκαθάρισε ο γενικός διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του υπουργείου Υποδομών, Γιάννης Καρνέσης, μόνο αυτό το σχέδιο υπάρχει και μόνο με αυτό μπορεί να δημοπρατηθεί και να κατασκευαστεί ο δρόμος.

Θέλουμε να τονίσουμε και να προειδοποιήσουμε ότι οποιαδήποτε καθυστέρηση στην έγκριση της ΜΠΕ, φυσικά με τις αναγκαίες βελτιώσεις, πολλαπλασιάζει τους υπαρκτούς κινδύνους να μη γίνει ποτέ το έργο και να παραπεμφθεί στις καλένδες.

Οφείλουμε όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι μια χρεοκοπημένη χώρα που είναι η Ελλάδα: α) Δεν έχει άπειρα χρήματα, β) Η Μεσσηνία δεν είναι ο μοναδικός νομός της Ελλάδας που έχει ανάγκη για δρόμο. Η Κρήτη, π.χ., έχει κι αυτή ανάγκες και, μάλιστα, είναι η μοναδική Περιφέρεια στην οποία ικανοποιήθηκαν τα αιτήματά της για αύξηση της χρηματοδότησης στη δακοκτονία και έχει επάρκεια φαρμάκων και για του χρόνου, γ) Ο κ. πρωθυπουργός τυγχάνει να έχει πολύ ισχυρούς δεσμούς με τη Κρήτη και ο νοών νοείτω…

Συνεπώς, κε Νίκα, οφείλετε να συνειδητοποιήσετε: α) Ότι είστε πλέον περιφερειάρχης και όχι δήμαρχος Καλαμάτας, β) Δεν μπορείτε να βάζετε το εγωιστικό καπρίτσιο σας πάνω από τα συμφέροντα ολόκληρης της Μεσσηνίας και, μάλιστα, να λέτε «ότι αν η κυβέρνηση δεχτεί την άποψή σας για παραλιακή χάραξη, θα δώσετε από το ΕΣΠΑ “μποναμά” 40 εκ.!, γ) Μπορεί διάφοροι παράγοντες του κόμματός σας που.. μιλούν ή δε μιλούν καθόλου… πέραν της σεβαστής αλλά ανεδαφικής πλέον άποψής τους για την παραλιακή χάραξη, να έχουν και άλλους λόγους, είτε εξυπηρέτησης μικροσυμφερόντων για στενά ψηφοθηρικούς λόγους είτε εξυπηρέτησης μεγαλοσυμφερόντων τύπου… Ρέστηδων.

Εσείς, όμως, κε Νίκα, ως περιφερειάρχης, οφείλετε να πάτε, επιτέλους, με τη λογική και την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των πολλών και της ανάπτυξης της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου και να αφήσετε στην άκρη το εγωιστικό σας καπρίτσιο. Διότι αν το έργο παραπεμφθεί στις καλένδες, εκτός από τους γνωστούς βουλευτές, τη μεγαλύτερη ευθύνη θα έχετε εσείς.

Για όλους αυτούς τους λόγους καθίσταται μονόδρομος η συζήτηση και έγκριση της ΜΠΕ πριν από την επίσκεψη του κ. Καραμανλή την προσεχή Πέμπτη στην Τρίπολη.

Σας ζητάμε, λοιπόν, να δεχτείτε την πρότασή μας και να συζητηθεί η ΜΠΕ τη Δευτέρα ή σε κατεπείγουσα συνεδρίαση την Τετάρτη, διαφορετικά σας ενημερώνουμε ότι θα θέσουμε σε ψηφοφορία την πρότασή μας στη συνεδρίαση της Δευτέρας, διότι «εμάς συνένοχους στο “φόνο” του έργου δε θα μας έχετε».

Του Θανάση Πετράκου
Επικεφαλής της «Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου»

Υ.Γ. Μια τελευταία ερώτηση, κε περιφερειάρχη. Γιατί, αφού ήταν γνωστό-όπως έχω πει και στον κ. Χρυσομάλλη- ότι από το 2014 έχει εγκαταλειφθεί η παραλιακή χάραξη και το 2016 ξεκίνησε και επίσημα η προετοιμασία για τη σημερινή επιλογή του έργου, δεν αντιδράσατε τότε, μια και είχατε θεσμικό ρόλο ως δήμαρχος Καλαμάτας;