ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΥγείαΝοσοκομείο Καλαμάτας: Τρεις ακόμα ασθενείς στην κλινική Covid 19 17/07/2021 19:07 Σύμφωνα με ανακοίνωση του Νοσοκομείου Καλαμάτας, τους εννέα έφθασαν οι ασθενείς στην κλινική Covid 19. Ειδικότερα έγιναν τρεις εισαγωγές, ενώ να σημειωθεί ότι κενή παραμένει η ΜΕΘ της κλινικής. Tags:ΚΟΡΩΝΟΪΟΣΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣΚΛΙΝΙΚΗ COVID FacebookTwitter babarou Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ10/06/2026 09:55 Απάντηση του Νοσοκομείου Καλαμάτας για τους χρόνους εξυπηρέτησης στο Τμήμα Επειγόντων ΠεριστατικώνΤΟΠΙΚΑ09/06/2026 20:58 Σχεδόν 7 ώρες αναμονής στα Επείγοντα του Νοσοκομείου ΚαλαμάταςΤΟΠΙΚΑ06/06/2026 17:58 Νοσοκομείο Καλαμάτας: Συμμετοχή στη στάση εργασίας ζητώντας να ενταχθούν στα ΒΑΕΤΟΠΙΚΑ05/06/2026 09:55 Νοσοκομείο Καλαμάτας: Τρίωρη στάση εργασίας σήμερα από τον Σύλλογο Εργαζομένων για αποκλεισμό κλάδων από ΒΑΕΤΟΠΙΚΑ02/06/2026 18:55 Νοσοκομείο Καλαμάτας: Έτοιμη η ανακαίνιση στο Ακτινολογικό – Σε ένα μήνα και ο νέος αξονικόςΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ15/05/2026 20:58 Προκηρύχθηκαν 22 θέσεις γιατρών στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και Κυπαρισσίας