Πανελλαδικές 2021: Τι λένε οι μαθητές μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών

Πανελλαδικές 2021: Τι λένε οι μαθητές μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών

Άνοδο των βάσεων στις περιζήτητες σχολές δείχνουν τα πρώτα στοιχεία

Ανακοινώθηκαν χθες το μεσημέρι στους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι βαθμολογίες τους και έτσι ένα μεγάλο κομμάτι από το άγχος τους «έφυγε». Πλέον θα περιμένουν την ανακοίνωση των βάσεων για να μάθουν σε ποια σχολή κατάφεραν να εισαχθούν.

Το «Θάρρος», για ακόμα μια χρονιά, βρέθηκε σε σχολεία της Καλαμάτας και συνομίλησε με μαθητές τόσο για τις βαθμολογίες τους όσο και για τη χρονιά που πέρασε, η οποία κύλησε με μαθήματα πίσω από την οθόνη και ελάχιστες ώρες στην τάξη.

Νικολέτα Κυριακοπούλου
«Πέρασα μια δύσκολη χρονιά, όμως με βοήθησε η καραντίνα, αφού μπόρεσα να συγκεντρωθώ περισσότερο στο στόχο μου.

Οι βαθμοί που αντίκρισα σήμερα ήταν όπως τους είχα υπολογίσει, εκτός από το μάθημα της Βιολογίας, που ήταν λίγο χαμηλότερος. Στόχος μου η Ιατρική και θεωρώ ότι αν πάνε όλα καλά, θα καταφέρω να περάσω».

Νικόλαος Γεωργάτος
«Περίμενα καλύτερες βαθμολογίες, αλλά τελικά έπεσα έξω. Το μάθημα που με έριξε κατά πολύ είναι τα Μαθηματικά, ενώ και στην Έκθεση είχα υπολογίσει ότι είχα γράψει καλύτερα. Γενικότερα, η χρονιά ήταν δύσκολη με τα μαθήματα που γίνονταν διαδικτυακά να μη βοηθούν καθόλου».

Κωνσταντίνος Παστρομάς
«Είχα υπολογίσει ότι είχα γράψει λίγο καλύτερα, αλλά και πάλι είμαι ευχαριστημένος με τους βαθμούς που είδα.

Η χρονιά που πέρασε για μένα ήταν λίγο δύσκολη, αλλά τελικά τα καταφέραμε, ενώ βοήθησε και η μείωση της ύλης».

Γιώργος Τσατσώνης
«Η Έκθεση με δυσκόλεψε περισσότερο, αφού απ’ όλα τα μαθήματα ήταν τελείως εκτός από αυτό που περίμενα. Λογικά περνάω στη σχολή που ήθελα από την αρχή, κάτι σχετικά με τη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά.

Κατά τα υπόλοιπα, ήταν μια χρονιά αρκετά πιεσμένη, με ψυχολογική πίεση για όλους μας, που όμως καταφέραμε να φτάσουμε στο στόχο μας».

Παύλος Κομίνι
«Από τα αποτελέσματα που είδα, περίμενα σε όλα τα μαθήματα λίγο καλύτερες βαθμολογίες. Γενικά, η χρονιά που πέρασε ήταν εύκολη για εμένα, καθώς δε συνάντησα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, πλην του μαθήματος της Έκθεσης. Η Σχολή που ευελπιστώ να περάσω είναι η Πληροφορική».

Βασιλική Ανδριανοπούλου
«Σε κάποια μαθήματα τα πήγα καλύτερα απ’ ό,τι περίμενα. Ιδιαίτερα στην Κοινωνιολογία και στην Ιστορία, ήταν πολύ καλά τα αποτελέσματα. Από τα μαθήματα που με δυσκόλεψαν ήταν η Έκθεση και λιγότερο τα Αρχαία. Η φετινή χρονιά είχε αρκετά θετικά, αλλά και αρνητικά στοιχεία. Παρ’ όλα αυτά, τα καταφέραμε και τώρα περιμένουμε να δούμε αν πετύχαμε τους στόχους μας. Ο δικός μου είναι να περάσω στη Σχολή Νηπιαγωγών».

Χριστιάνα Μπούζου
«Η βαθμολογία που αντίκρισα είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από αυτή που περίμενα. Παρότι δεν προσαρμόστηκα ιδιαίτερα στις συνθήκες της φετινής χρονιάς, έκανα την προσπάθειά μου και τελικά αντικρίζω μια ευχάριστη έκπληξη. Από εδώ και πέρα, στόχος μου είναι να περάσω στη Σχολή Αρχιτεκτονικής».

Διευθυντής 1ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας
Παράλληλα, το «Θ» συνομίλησε με το διευθυντή του 1ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας, Χριστόδουλο Στυλιανίδη, ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά: «Τα παιδιά τα πήγαν αρκετά καλά για φέτος. Δεδομένου ότι έδωσαν εξετάσεις με ένα καινούργιο σύστημα, με ανεβασμένο το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων και λαμβάνοντας υπόψη τις δύο χαμένες χρονιές λόγω του κορωνοϊού, σημείωσαν μια πολύ καλή επίδοση σε γενικές γραμμές».

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΓΑ
Κωνσταντίνος Ξηρογιάννης – 19.339 μόρια
«Ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά η φετινή, λόγω του κορωνοϊού κυρίως. Το γεγονός ότι περάσαμε την περισσότερη χρονιά στο σπίτι κάνοντας διαδικτυακά μαθήματα έφερε κάποιες ιδιαιτερότητες, ωστόσο τις αντιμετωπίσαμε αρκετά καλά και προχωρήσαμε. Ως προς τη σχολή που θα ήθελα να εισαχθώ, αυτή είναι των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ».

Ανδριανού Αγγελίνα – 19.233 μόρια
«Η βασικότερη δυσκολία που συνάντησα τη φετινή χρονιά ήταν ότι τα μαθήματα δε γίνονταν δια ζώσης κι έτσι αναγκαστήκαμε να προσαρμοστούμε σε ένα νέο τρόπο διδασκαλίας.

Παράλληλα, φέτος χρειάστηκε για όλους αυτοπειθαρχία για να μπορέσουμε να αποδώσουμε μέσα από αυτό το κλίμα που επικρατούσε. Όσον αφορά στα μαθήματα, θεωρώ πως ήταν κλιμακωτής δυσκολίας, ενώ τα Μαθηματικά και η Φυσική ήθελαν ιδιαίτερη προσοχή για να τα πας καλά. Στόχος μου τώρα είναι να μπω στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ».

Γιώργος Νταγιόπουλος – 18.018 μόρια
«Κατά τη γνώμη πολλών, η φετινή χρονιά ήταν πολύ περίεργη, με όλα τα σκαμπανεβάσματα που είχαμε με τον κορωνοϊό. Γενικότερα, όμως, η Γ’ Λυκείου είναι πολύ απαιτητική.

Ακόμα, η πανδημία μάς επηρέασε όλους ψυχολογικά, αλλά και στο πρόγραμμά μας, με το συνεχές άνοιγμα και κλείσιμο των σχολείων και των δραστηριοτήτων μας. Κατά τη γνώμη μου, οι εξετάσεις των πανελληνίων ήταν βατές, και σε προσωπικό επίπεδο αντεπεξήλθα όπως ακριβώς περίμενα. Από εδώ και πέρα, στόχος μου είναι να μπω στη Νομική».

Άνοδος των βάσεων στα «ρετιρέ» – Τα «πάνω» και τα «κάτω» των επιδόσεων
Άνοδο των βάσεων σε «ρετιρέ», «τεχνητή» άνοδο των βάσεων λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και συγκράτηση των βάσεων σε μεσαίες σχολές δείχνει η ανάλυση των βαθμολογικών στοιχείων που ανακοινώθηκαν χθες το μεσημέρι για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα», από τα βαθμολογικά στοιχεία -το σύνολό τους σε συγκριτικά μεγέθη αναμένεται να δοθεί από Δευτέρα- οι υποψήφιοι δεν τα «πήγαν» όσο καλά περίμεναν στο μάθημα της Έκθεσης, της Χημείας και των Αρχαίων Ελληνικών.

Αντίθετα, καλές βαθμολογίες σημειώθηκαν στην Οικονομία, την Ιστορία και την Πληροφορική εκτιμώντας ότι συνολική ανοδική τάση θα υπάρχει στις Σχολές του 3ου επιστημονικού πεδίου.

Σε όλες τις σχολές λόγω της ΕΒΕ, το «κατώφλι» θα είναι κοντά στα 7,5 με 8.000 μόρια, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει εφέτος η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.

Όσοι δεν καταφέρουν να εισαχθούν στα Πανεπιστήμια, πρέπει να συμπληρώσουν και δεύτερο μηχανογραφικό δελτίο για να εισαχθούν σε σχολές των ΙΕΚ.

Το «κατώφλι» ανά επιστημονικό πεδίο
Στο 1ο επιστημονικό πεδίο το «κατώφλι» αναμένεται ότι θα είναι κοντά στο 8, ενώ στο 2ο επιστημονικό πεδίο οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο και για βαθμολογία κοντά στο 9. Στο 3ο επιστημονικό πεδίο δεν αποκλείεται η βάση να κινηθεί μεταξύ 9 και 10, ενώ στο 4ο επιστημονικό πεδίο κοντά στο 8 (πέρυσι κινήθηκε γύρω στο 7).

Οι αποκαλούμενες μεσαίες σχολές θα έχουν βάση πάνω από 12 και με το 0,8 του ΕΒΕ θα βγει γύρω στο 10, οπότε αναμένεται και συσσώρευση υποψηφίων, καθώς μέχρι το 10 έγραψε η πλειονότητα ενώ αρκετοί φαίνεται ότι έχουν βαθμολογίες γύρω στο 14.

Των Παναγιώτη Μπαμπαρούτση – Χριστίνας Μανδρώνη


ΓΕΛ Τριφυλίας
Από Κυπαρισσία ο Χριστόφορος – Παναγιώτης Μπράβος πρώτος με 18.987 μόρια

Σημαντικές επιτυχίες με υψηλές βαθμολογίες, για τις συνθήκες της αρκετά δύσκολης σχολικής χρονιάς με κλειστά σχολεία λόγω κορωνοϊού και τηλεκπαίδευση, κατάφεραν και πέτυχαν νέες και νέοι των ΓΕΛ της Τριφυλίας με τον Χριστόφορο – Παναγιώτη Μπράβο του ΓΕΛ Κυπαρισσίας και γιο της πρώην αντιδημάρχου, Γιάννας Κωνσταντέλλου και του συζύγου της Νεκτάριου Μπράβου, να είναι πρώτος με 18.987 μόρια!

Χριστόφορος – Παναγιώτης Μπράβος, ΓΕΛ Κυπαρισσίας, πρώτος στην Τριφυλία και από τις υψηλότερες βαθμολογίας πανελλαδικά: «Συγκέντρωσα 18.987 μόρια στο 2ο επιστημονικό πεδίο! Είμαι ιδιαίτερα, όχι χαρούμενος, συγκινημένος να πω. Νιώθω περίεργα, δεν το περίμενα, αλλά όλα καλά θα πάνε από εδώ και πέρα και θα δούμε. Μια ευκαιρία ήταν την οποία και αξιοποιήσαμε. Το Μηχανολόγων Μηχανικών πιστεύω θα ακολουθήσω. Δεν έχω ψάξει πολλές Σχολές, αλλά αυτή μάλλον την πιάνω και θα την επιλέξω…».

Μαριέλενα Κακούτη, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Έγραψα 18.530 μόρια και στόχος μου είναι να μπω στην Ιατρική Σχολή! Είμαι χαρούμενη! Απλώς, εύχομαι να μην ανέβουν πάρα πολύ οι βάσεις έτσι ώστε να είμαι μέσα στη Σχολή που θέλω. Ήταν μεν δύσκολη χρονιά λόγω της πανδημίας, αλλά πιστεύω με πρόγραμμα και με αφοσίωση στο στόχο μπορούσες να βγάλεις ένα καλό αποτέλεσμα!».

Κωνσταντίνος – Ιωάννης Αγγελέτος, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Συγκέντρωσα συνολικά 17.937 μόρια. Στοχεύω κυρίως στις Πολυτεχνικές Σχολές, τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς και τους Μηχανολόγους. Πιστεύω θα τις πιάσω. Αισθάνομαι μια χαρά, έχω γράψει στα περισσότερα μαθήματα όσο ήθελα. Μόνο στην Έκθεση λίγο μας έριξε που είναι ένα περίεργο μάθημα. Αλλά, κατά τα άλλα, πιστεύω θα έχω πιάσει τις Σχολές που επιθυμώ».

Βασιλική Γαλάνη, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Συγκέντρωσα 18.331 μόρια! Είμαι παρά πολύ ικανοποιημένη για το αποτέλεσμα! Με ενδιαφέρουν τα Τμήματα Οικονομικών Επιστημών και Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας! Θα μιλήσω με τους καθηγητές μου και θα αποφασίσω! Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου σ’ αυτή τη δύσκολη για όλους χρονιά!».

Βασιλική Σκούντζου, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Έγραψα 18.138 μόρια! Είμαι αρκετά ευχαριστημένη από τον εαυτό μου και την προσπάθειά μου και ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν, τους φροντιστές μου, τους καθηγητές μου, τους γονείς μου! Ευελπιστώ ότι θα πετύχω τον στόχο μου, που είναι η Νομική Θεσσαλονίκης. Η μόνη ένστασή μου είναι η βαθμολόγηση στην έκθεση, όπου πιστεύω ότι αδικήθηκα».

Δημήτρης Αλεξανδρόπουλος, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Συγκέντρωσα συνολικά 17.374 μόρια! Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την προσπάθεια που κατέβαλα όλη τη χρονιά και νιώθω πως οι κόποι μου ανταμείφθηκαν! Επιλογές μου είναι Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων, Μηχανικός Η/Υ και Μηχανολόγων Μηχανικών! Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου και τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου όλη τη χρονιά και με βοήθησαν να τα καταφέρω!».

Γιώργος Κορμάς, ΓΕΛ Φιλιατρών, 17.318 μόρια: «Είμαι χαρούμενος για την επιτυχία μου. Με δυσκόλεψε η Χημεία που πιστεύω ήταν διαβαθμισμένα τα θέματα και μέχρι 10 μπορούσες να γράψεις εύκολα, μέχρι 15 ήθελε διάβασμα, από 15 και πάνω ήθελε αρκετό διάβασμα. Στόχος μου είναι Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ή Χημικών Μηχανικών. Είναι Σχολές που έχουν επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά και μαθήματα που μου αρέσουν, επίσης πιστεύω πως έχουν μέλλον».

Μαρία Γεωργακοπούλου, ΓΕΛ Φιλιατρών, 17.064 μόρια: «Είμαι αρκετά ευχαριστημένη! Περίμενα να τα έχω πάει καλύτερα. Δεν πήγα καλά στην έκθεση όσο περίμενα, στα υπόλοιπα πήγα όπως περίμενα. Ήταν μια χρονιά αρκετά απαιτητική λόγω των κλειστών σχολείων, δεν είχαμε τα διαγωνίσματα που θα είχαμε στην τάξη και την αντίστοιχη πίεση. Ήταν, θα έλεγα, μια χρονιά που ήθελε αποκλειστικά ατομικό διάβασμα. Όσο για τις σχολές, σκέφτομαι Φαρμακοποιών και Χημικό!».

Του Ηλία Γιαννόπουλου