Οδικός Άξονας Καλό Νερό-Τσακώνα: Παρέμβαση Γ. Λαμπρόπουλου στο ΔΣ Τριφυλίας

Οδικός Άξονας Καλό Νερό-Τσακώνα: Παρέμβαση Γ. Λαμπρόπουλου στο ΔΣ Τριφυλίας

Απαραίτητη η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Καλό Νερό – Τσακώνα

Η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Καλό Νερό – Τσακώνα επρόκειτο να συζητηθεί στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας. Οι ανειλημμένες υποχρεώσεις, όμως, του βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλου εμπόδισαν τη φυσική του παρουσία στη συνεδρίαση. Αντ’ αυτού, με επιστολή του τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ της ολοκλήρωσης του οδικού τμήματος.

Ειδικότερα, σε αυτή αναφέρει απευθυνόμενος προς τον πρόεδρο του Σώματος: “Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση να παραβρεθώ στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με θέμα τον οδικό άξονα Καλό Νερό-Τσακώνα, στην οποία για λόγους πέραν της θελήσεώς μου δεν μπορώ να ανταποκριθώ.

Ασφαλώς, γνωρίζετε τη διαχρονική και ξεκάθαρη θέση μου, την οποία και εξέφρασα με δήλωσή μου στις 10 Φεβρουαρίου στα Φιλιατρά. Αγωνίζομαι και θα συνεχίσω με κάθε τρόπο, μέχρι να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του οδικού άξονα Τσακώνα – Καλό Νερό-Πύργος.

Η κατασκευή του έργου αυτού είχε ενταχθεί στη Σύμβαση Παραχώρησης Κατασκευής του οδικού άξονα, Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, η οποία κυρώθηκε στη Βουλή τον Ιούλιο του 2007, αλλά, δυστυχώς, η ανεύθυνη στάση κάποιων οδήγησε σε προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας, με τη γνωστή απόφαση για τον Καϊάφα.

Αμέσως μετά και λόγω της οικονομικής κρίσης, οι τράπεζες, ξένες και ελληνικές, βρήκαν την ευκαιρία να αποχωρήσουν. Το 2013 το τμήμα Τσακώνα-Καλό Νερό-Πύργος δυστυχώς απεντάχθηκε από την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ. Έκτοτε ο αγώνας μου είναι διαρκής και πιεστικός.

Το 2021 με τροπολογία στη Βουλή επανεντάχθηκε το παραπάνω τμήμα στην ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ. Η προσπάθειά μας σήμερα είναι ο οδικός άξονας να κατασκευαστεί είτε από την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ, είτε από το ΜΟΡΕΑ με σύμβαση παραχώρησης.

Ως δημόσιο έργο, λόγω του υψηλού κόστους, είναι παρά πολύ δύσκολο να γίνει. Μελέτες υπάρχουν, λείπουν μόνον οι τεχνικές (γεφύρια, υδραυλικά, σήμανση), οι οποίες όμως δεν είναι απαραίτητες προκειμένου να ενταχθεί το έργο στη σύμβαση παραχώρησης για κατασκευή. Άλλωστε, το ίδιο συμβαίνει και στο Πύργος-Πάτρα, που ξεκινούν οι εργασίες.

Πιστεύω και προτείνω, ότι πρέπει όλοι ενωμένοι να αγωνιστούμε για έναν και μοναδικό άξονα, που θα φέρει ανάπτυξη σε όλη τη Δυτική Ελλάδα. Ο άξονας αυτός πρέπει να είναι ο Καλαμάτα-Τσακώνα-Καλό Νερό-Πύργος-Πάτρα-Ιωάννινα. Γι’ αυτόν και μόνον θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις”.