WORKFROMGREECE.GR Summit: Το φαινόμενο των remote workers & digital nomads εφ’ όλης της ύλης

WORKFROMGREECE.GR Summit: Το φαινόμενο των remote workers & digital nomads εφ’ όλης της ύλης

Το φαινόμενο των digital nomads, οι προοπτικές ανάπτυξης που προσφέρουν στην Ελλάδα, αλλά και οι ευκαιρίες που προκύπτουν για τον ελληνικό τουρισμό, ήταν το κεντρικό θέμα του πρώτου WORKFROMGREECE.GR Summit της Marketing Greece, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Νοεμβρίου στο Impact Hub Athens.

Μια σειρά συζητήσεων που έθεσαν στο επίκεντρο τη δυναμική και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα, ανέλυσαν ολιστικά το περιβάλλον και το οικοσύστημα των ψηφιακών νομάδων και κατέληξαν στην κοινή παραδοχή ότι η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να διεκδικήσει μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού των digital nomads και remote workers.

Στην έναρξη της εκδήλωσης η κa Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, μίλησε για τον «ένα χρόνο παρουσίας του workfromgreece.gr, της πρωτοβουλίας της Marketing Greece, που απευθύνει ανοικτή πρόσκληση στη διεθνή κοινότητα των digital nomads και καλεί το κοινό στην Ελλάδα για να μετατρέψει τη ζωή στο γραφείο σε εμπειρία ζωής», σημειώνοντας πως «είναι βασική μας πεποίθηση ότι οι digital nomads μπορούν να αποτελέσουν ένα μοχλό βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, συμβάλλοντας στην άμβλυνση της εποχικότητας, στην ενίσχυση των εσόδων στους προορισμούς, αλλά και στη δημιουργία ενός δικτύου πρεσβευτών για τη χώρα, αφού οι ψηφιακοί νομάδες γνωρίζουν τους προορισμούς εις βάθος και τους αγαπούν».

Κλείνοντας ανέφερε: «Με την υποστήριξη των χορηγών Cosmote, Aegean, Eurobank και υπό την αιγίδα της ελληνικής κυβέρνησης δημιουργήσαμε περιεχόμενο χρηστικό, αλλά και εμπνευστικό, κάναμε δράσεις για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον των προορισμών γύρω από το θέμα, και δώσαμε ώθηση στην επικοινωνία της χώρας μας».

Στο πρώτο session οι κ.κ. Βασίλης Κικίλιας, υπουργός Τουρισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης, υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για Θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Σταύρος Αρναουτάκης, περιφερειάρχης Κρήτης και Κώστας Μπακογιάννης, δήμαρχος Αθηναίων, τοποθετήθηκαν για τις πολιτικές και δράσεις που σχεδιάζουν.

Εν συνεχεία οι κ.κ. Ιάσων Τσάκωνας, Managing Director OLIAROS Property Development, Ευγένιος Δενδρινός, Real Estate Director ΤΕΜΕΣ, Παναγιώτης Καραμπίνης, Managing Director Endeavor και Δημήτρης Μανιάτης, CEO Upstream, ανέλυσαν τις προοπτικές ανάπτυξης των προορισμών και της προσέλκυσης ταλέντων, καθώς και τις νέες τάσεις που επικρατούν στην αγορά εργασίας.

Τη σκυτάλη πήραν οι Doers, επιχειρηματίες και πρωτοβουλίες, που εξειδικεύονται στον τομέα των digital nomads, οι κ.κ. Νίκος Βέκιος, Area General Manager (Greece) Selina, Πάνος Καραχάλιος, συνιδρυτής Digital Nomads Thessaly & Central Greece Community, Νέλλη Κουβελάκη, πρόεδρος της Κοιν.Σ.Επ “ΦΑΟΣ” & διευθύντρια του “House by Phaos” και Έφη Πούλη, ιδιοκτήτρια Workhub Chania.

Σε αυτό το session οι συμμετέχοντες επικεντρώθηκαν στις προϋποθέσεις προσέλκυσης του συγκεκριμένου κοινού, δίνοντας έμφαση στην αξία της επαφής και της συνύπαρξης τόσο με άλλους ψηφιακούς νομάδες όσο και με τις τοπικές κοινωνίες.

Τέλος, οι digital nomads, Jerome Bajou, Haz Memon και Imran Alimohammed, μοιράστηκαν με το κοινό την προσωπική τους εμπειρία στην Ελλάδα, σημαντικές γνώσεις και πολύτιμο inside info για τα ζητούμενα και τις προτιμήσεις των ψηφιακών νομάδων.

Να σημειωθεί πως η πρωτοβουλία της Marketing Greece, workfromgreece.gr έχει την υποστήριξη των χορηγών Cosmote, Aegean και Eurobank και τελεί υπό την αιγίδα της ελληνικής κυβέρνησης.